۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۸

فرمانده پلیس هرمزگان:

امنیت مناطق زلزله‌زده بشاگرد به‌طور کامل تامین شده‌است

امنیت مناطق زلزله‌زده بشاگرد به‌طور کامل تامین شده‌است

بندرعباس - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان از تامین امنیت مناطق زلزله‌زده شهرستان بشاگرد از ساعات ابتدایی حادثه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا محمدي يگانه با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع زلزله 6.2 ريشتري در مناطق جاسک و بشاگرد استان، بلافاصله دستورالعمل اجرايي به کليه رده‌ها ابلاغ و جلسه اضطراري با حضور فرماندهان و کليه روساي پليس‌هاي تخصصي استان از قبيل پليس آگاهي، پليس راه، پليس راهنمايي و رانندگي، پليس پيشگيري و معاونت‌هاي عمليات، نيروي انساني و ديگر فرماندهان و مسئولان انتظامي تشکيل شد.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان افزود: اکيپي از فرماندهان به همراه گروه‌هاي امدادي هلال احمر، اورژانس، سپاه و ديگر يگان هاي خدماتي به محل اعزام و با توجه به کم تردد بودن محل حادثه، فرماندهان در کنار مردم و آسيب ديدگان حاضر و ضمن برقراري امنيت در منطقه، به خدمات رساني به مردم پرداختند.

سردار رضا محمدي يگانه تصريح کرد: در منطقه بشاگرد که عمق وقوع زلزله بوده خسارت مالي وارد و به روستاهاي ايرر، سرحور، پاهتک، کونگ، شهرشيب گوهران و کرمستان از توابع بخش گوهران خسارات 100 درصدي وارد شده است.

اين مقام انتظامي استان خاطرنشان کرد: پليس همواره بويژه در شرايط بحراني و سخت در کنار و حامي مردم بوده و در خدمات رساني و ياري و کمک به مردم حداکثر توان و تجهيزات خود را بکار بسته و در راستاي ارائه خدمات انتظامي، اجتماعي، ترافيکي و درماني از هيچ کوششي دريغ نخواهد کرد.

 

 

کد خبر 2053118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha